𓆸ᴋᴘᴏᴘʏ ᴇᴅɪᴛ ʟᴀɴᴅ᭕

⊱ᴍɪɴsᴜɴɢ ~ sᴛʀᴀʏ ᴋɪᴅs⊰

 

𓆪ادیت از مینسونگ ، کاپلی دوست داشتنی استری کیدز𓆩

(#پستِ وب قبلی) 

این کاپل دنیای منه

بیش از دو ساله مینسونگ لاورم

منم
من از وقتی یادمه مینسونگ و هیونلیکس شیر بودم😂🙌

قشنگ شده❤️

 

چشمات قشنگ میبینه 🤎✨

شما باید این پستو لایک کنید=)

دقیقا=) 

دارید بهممیگید چانلیکس شیپ نمیکنید؟

گایز چان دستای فلیکسو پیبوسه میفهمیدبمیمی؟=)))

من ادیت مینسونگ جدید مییحوعم

+ووسان

+چانلیکس

++تا چند روز دیگه هم وی آی میاد=)))

متاسفانه لیکسی رو متعلق به هیون میدونم😔✋
چان به چشم برادری این کار رو میکنه😔🙌
بعد از پست قبلی های وب و ادیت وی ای و لسر افیم، چشم از مینسونگ دوباره میزارم😁
واییی ووساننننن، زندگیییین
نوچ هیونلیکس 😔
یسسس

هیون تاپ شیپ میکنی یا فلیکس؟XD

-الان میگی در این حد پیش نمیری تو ذوقم میخوره.

هیون تاپ XD
لیکس برا تاپ بودن در برابر هیون، زیادی فسقلی و کیوته 🥺تو دستاش رو ببین اخه، من چطور اون پنجه های کوچولو رو برا یه ددی در نظر بگیرم؟! 😂😂
نه پیش میرم ولی خب در حد اسمات نه😂
امشب اون ادیت قدیمی وی ای رو میزارم╥﹏╥
مث سری قبل با کامنت و ویو منورش کن که تو صدر باکس کامنت و ویو بمونه🥺

من واقعا هیونو تاپ نمیبینم ولی اگر قرار باشه هینلیکس شیپ کنم (حالا اینطوریم نیست که اصلا شیپشون نکنم) قطعا هیون تاپهXD

من در حد یه کیسم پیش میرمXD..

سعیمو میکنم که بیارمش بالا ولی مثل اون موقع انگیزش نی="(

خودِ هیون هم برا تاپ بودن زیادی ظرافت داره(ددی باید یکی مث مستر کریستوفر بنگ باشه 🤤) ولی خب درمقابل فیلیکس، تاپ در نظر گرفته میشه 😂
خوبه پس😂😂
هعی😔

هیچوقت نرفتم چانگبین و ای ان و سونگمین شیپ کنم="

منم😂👌
البته سونگمین رو با ووجین شیپ میکنم

منتظر روزیم غلط تایپی نداشته باشم و سوتی ندم

هعی.... 
روز بدون سوتی، اصلا روز نیس

اصلا فقط هیونجین و ترویXDD

XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan