𓆸ᴋᴘᴏᴘʏ ᴇᴅɪᴛ ʟᴀɴᴅ᭕

⊱ɪᴜ⊰

𓆪ادیت از آیو ، کویینِ محبوب کیپاپ𓆩 

ᴠɪᴅᴇᴏ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ


هایی لاولیز ♡

حمایت از این پست رو فراموش نکنید 🤎

لایک هاشو به 12+ برسونید ✨

دوشنبه ۲۷ شهریور ۰۲ , ۲۲:۳۸ •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•

عه کوییننننن😍😍

یسسس 😍

اسم آهنگ چیه؟

3D Women از جیمی

میگم من قبلا درخواست کرده بودم برام از تی آرا ادیت بزنین 🙂

سلام
اره قشنگم، دیدم کامنتتو
ولی نزدیک به ده تا درخواست قبل از درخواست شما هست و هنوز 3 تا از پست های وب قبلی مونده که انتقالش بدم 
هرموقع کار انقال تموم بشه درخواستی ها رو میزارم 
شرمنده ام که یکم طول کشید، درخواستت رو اولویت قرار میدم و سعی میکنم تو سریع ترین زمان ممکن برات بزارمش✨💛

میگم من قبلا درخواست کرده بودم برام از تی آرا ادیت بزنین 🙂

کامنتت دو بار ارسال شده، در جواب اون یکی برات توضیح دادم😅

سلام امکانش هست از جی آیدل هم ادیت بزارید؟

بله حتما ولی خب یکم زمان میبره چون تعداد درخواستی ها زیاده و اینکه ممنون میشم تو قسمت درخواستی ها بگی که یادم نره🤎✨

مرسی💗🙂

🤎✨

چه خفن شده‌👌

خسته نباشی ❤

نظر لطفته🤎
درمونده نباشی✨

♡♡

🤎✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan