𓆸ᴋᴘᴏᴘʏ ᴇᴅɪᴛ ʟᴀɴᴅ᭕

Hi everyone•-•

هایییی سوییتیز ꈍᴗꈍ

به کیپاپی ادیت خوش اومدید 🤎

اینجا ادیت از کیپاپ و کی دراما قرار میگیره

همه ادیت ها کار خودمه ،  سو مطالب رو کپی نکنید و اگه میخواید ادیت ها رو جایی اپلود کنید، تو کامنت ها بهم بگید :) 

اگه از ارتیست مورد نظرتون ادیت میخواید، تو بخش « درخواستی ها » بهم بگید. 

فالو، لایک و کامنت رو فراموش نکنیددد، چون انرژی هاتون ، انگیزه ی منه🥺🤎✨


کیوتی هااا من برگشتممم

از اونجایی که بعد از حذف اینجا حسابی پشیمون شدم (البته اون موقع مجبور بودم و هیچ وقت آزادی نداشتم) پس تصمیم گرفتم دوباره اینجا رو راه اندازی کنم و اینبار پر قدرت تر از قبل ادامه بدم×͜×

یه مدتی طول میکشه تا مطالب وب قبلی رو به اینجا منتقل کنم اما بعدش ادیت های خفن تر و باحال تری رو براتون اپ میکنم😁

فعالیت اصلی و مطالب جدید وقتی شروع میشه که حداقل 30+ بشیم و لایک و حمایت ها خوب باشه 👌

ممنون میشم وب رو تبلیغ کنید و اگه مایل بودید آدرس وب تون رو بدید تا همو پیوند کنیم🫂🤎✨

وایییییییی
خیلی خوشحالممممم 🩷🩷
فایتینگگگگ هیکارو شی 🫂✨️
رو حمایت من حساب کن 😉💛
خودمم خیلی خوشحالم ╥﹏╥♡
تنکسسس شکوفه ی گیلاس🤎
مرسییی قشنگم🤎✨
ممنون که هستی✨
جمعه ۲ تیر ۰۲ , ۲۲:۰۵ 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

هیکاروووووو 😭

واییییییییییی جیغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغغ ممسمزمنسمبنهبهثهبهینلنبن

مرسیییی که اینجا رو برگردوندییییی عزیزممممم 😍🥲💕

فایتینگگگگ 🤍☘️

نایوناااا ಥ_ಥ♡
جیغغغغغغ
تشنجججج*
خواهش عزیزم🥺🤎✨
واقعا دلم برا اینجا تنگ شده بود🥺👌
تنکسسس گل خوشگلم 🤎✨
مرسی که حمایت میکنی🫂✨
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۶:۲۲ 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

هیققققق 🥺🤧

وای خدا نکنه 😅

💖💖💖

منممممم 

در برابر زحماتت هیچه (:

 

🥺🫂✨
🤎✨
این چه حرفیه 🤎✨انرژی های شماس که به من انگیزه و امید میده 🫂🥺👌
نایونا
ببخشید سوال شخصی میپرسم
ولی چرا اکانت نمی سازی؟! 
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۲۳:۱۳ 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عزیزی✨🌙🤍

***** ***** ***** ******* ***** **** ** ****** *** **** **** *** ***** ****** ****** 

:)))))

🫂🤍✨
اوکیه، ببخشید سوال شخصی پرسیدم🥺
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۰:۴۸ 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

نه عزیزم این چه حرفیه برا هرکسی ممکنه سوال پیش بیاد^-^🤍

🫂🤎✨
شنبه ۱۰ تیر ۰۲ , ۰۵:۵۰ Kim Saram (Shim Chung سابق)

هایییی

میشه لطفا این وبی که باهاش کامنت دادم رو پیوند کنی؟

هایی لاوم✨
پیوند کردم، ممنون میشم تو هم پیوند کنی🤎✨
يكشنبه ۱۱ تیر ۰۲ , ۰۳:۱۸ Kim Saram (Shim Chung سابق)

ممنون منم پیوند کردم*-*♡

ممنون قشنگم🤎✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan