𓆸ᴋᴘᴏᴘʏ ᴇᴅɪᴛ ʟᴀɴᴅ᭕

⊱ᴡᴇɪ⊰

 

𓆪ادیت از پسرای با استعداد وی آی𓆩

(#پستِ وب قبلی) 

 

پ.ن:یکی از ادیت های جذاب وب قبلی رو مشاهده میکنید 🌝

فووورصتتت

جایزه بدم؟! 

رو مود کامنت نیستمXDㅠㅠ

چرا؟ 🥺

یدونه از اون هشتگای قشنگم میزنم میرم فردا مزاحم نمیشم^-^🤝

خوشم میاد نتت رحم نمیکنه😂تا صد بار نزنی، کامنت رو ارسال نمیکنه

یدونه از اون هشتگای قشنگم میزنم میرم فردا مزاحم نمیشم^-^🤝

امان از نت... 

یدونه از اون هشتگای قشنگم میزنم میرم فردا مزاحم نمیشم^-^🤝

مزاحم چیه، مراحمی 😂✋

#wei_استن_کنید 

#رو_آی_باشید

لایک کنید🤝

راست میگه، لایک کنید دیگه🥺

چه‌خوشگل

چشمات خوشگل میبینه سوییتی^^🤎✨

من واقعا دوستشون دارم=))

منم واقعا دوسشون دارم:)))) 

#wei_استن_کنید 

از بس هشتگرو زدم کیبوردم وقتی هشتگو میزنم خودس میارتش

#rui_باشید
وای جرررر 🤣

یو یوو~ تو بیشترین کامنت اول شدیم ولی تو بیشترین ویو و لایک عقبیمXD

یسسسس
برا ویو رو هم میشه اوکی کرد ولی برا لایک نیاز به همکاری سایر فالوور ها داریم🥺

هیکارو...

یچیزی میخوام بهت بگم=)))))))

جونم
بگو قشنگم

روت کراشم✔

واتتت
رو من؟! 

اره رو خود خودت~

رابطمون خیلی کاری بودا...تو فنسایت اسنا شدیم بعد یهو اومدی وب شخصیم اونجا ها بود که روت کم کم کراش زدم:)))

اوه شت😂
حقیقتا پشمام... 
عام جرعت حقیقت بازی کردی؟! 😂
یا این ایسگا گیریه؟! 

عوم با جیوو گفت شیشمین فالوورتXDD

وایی جعر
حالا منم وضعیتم همین بود 
هفته پیش با یکی از دوستای غیر مجازیم بازی کردم و گفت جلو اولین کسی تو یک ماه اینده بهت اعراف میکنه ضایع بازی دربیار و بگو اولین نفری هستی که روم کراشی و خودتم بهش اعتراف کن ولی من زیر بار اخری نرفتم و از اونجایی که این دوست من بدون مدرک راضی نمیشد مجبور شدم رو تو پیاده اش کنم😂😂😂
اول خیلی صمیمی و با ذوق و احساسی جواب کامنتتو دادم تا اسکرین بگیرم و وایسم تا اون بیاد مطمئن بشه و بعد پاکش کنم🤣💔

رابطه سود سودی داشتیمXDDD

-توی پایه ششم بهمون پیگفتم رابطه شیر و مثلا گوسفند چیچیه؟ ما رابطه مورچه و شته رو داریم-

یسسس😂
جرررر🤣🤣🤣دقیقا👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan